busraadingra Şuan 37+4 deyim belirtim pek yok doğumunuz aniden mi başladı yoksa öncesinde belirtileri oldu mu?
Tubisss-im Gece ufak ufak sancılarla başladı sonrada nişanım geldi daha sonra sancıların devamı geliyor zatrn
Tubisss-im Seyda95 gece 3 te nişanım geldi sabah 10 da dogum yaptım öyle nişan gelir gelmez dogum başlamıyor canım ben saatlerce sancı çektim
Tubisss-im Seyda95 cnm doktorunla irtibata geç bilgisi olsun benim sancılarım başlayınca gelmişti nişanım