Gizoss006 Merhaba 27+4 günlük hamileyim bebeğim çok hareketli hep sağ tarafta duruyor ve çok fazla vuruyor kaburganın alt kısmı beni sıçratacak kadar saniyelik ağrı oluyor bunu yaşayan varmı biraz korkutucu 🥺
Miracinannesi_52 Gizoss006 canım o daha çok büyüyecek geceleri karnına vurmaktan karnının içi acicak gece uyanacaksın artık uykuların da kaçıyor bir zaman sonra bende şuan 30. haftaya girdim büyüdükçe daha fena
pastel11 Off keşke hareketlense bende hissetsem artık ya 🥲 siz böyle yazdıkça iyi yada kötü içim kıpır kıpır oluyo😂
Gizoss006 Miracinannesi_52 yaa öyle mi beni korkutuyo yani soluma uzanıyorum vurmasıyla sıçrıyorum normal mi diyorsunuz
Miracinannesi_52 Gizoss006 çünkü sol tarafına yattığında rahat ettiği için daha çok vuruyor çok normal yani artık çok rahatsız olursan sağ tarafına yatabilirsin
Miracinannesi_52 Gizoss006 evet çok güzel 🥰korkulacak birşey yok merak etme hareket etmesi daha güzel