Canım ben diyetisyenle çalışıyorum her hafta listem değişiyor,örnek olması adına üç aşağı beş yukarı paylaşayım
Kahvaltı: 1 yumurta,2 dl tahıllı ekmek,yeşillik (istersen sebzeli omlet vb yapabiliyorsun),2 ceviz,10 zeytin,30 gr peynir
Öğlen: bu hafta zeytinyağlı sebze vb istemediğim için malum kış sebzeleti kötüleşti artık e yaz sebzeleri de tatlanmadı; havuç/pancar/patlıcan vbinden salata tarator tarzı bir şey yanında bir kase yoğurt
Geçen haftalarda bunun yerine 4yk bulgur+sebze yemeği vardı mesela ama bu hafta canım fresh şeyler istiyor
Öğlen dörtte 1 meyve
Akşam: 1 kase çorba, et/tavuk/köfte, salata
Dokuz gibi acıkırsam da 10 adet çiğ kuruyemiş.
Tabii ki kaçamaklar oluyor ama genel hatlarıyla sadık kalınca çok verimli geçiyor