Hayal123 yok hiçbirşey denilmedi bazı bebekler almazmış ben geçen hafta muayene için gittiğimde doktorumda bir hastasını söyledi 2 gün sonra doğumu var 38. Haftada 2 küsür kilo dedi bence üzmeyin kendinizi sağlıkla sıhhatle doğsunda sonra alır ki anne sütü çok önemli biliyosunuz ablam 2 yaşına kadar emzirdi bizim kız hala zayıf ama boyu uzun bunada hep normal dediler 😇