Kızlar rutin ev işleri yaparken yemek çamaşır bulaşık gibi hemen yoruluyo musunuz kasılma oluyor mu alttan. Ve yürüyüşümü bile engelliyor sol kasigima ağrı giriyor yürüyünce yani ikinci gebelik ama çok zor geçiyor gibi hissediyorum iş yapamıyorum ayakta çok duramıyorum.. böyle olanlar yazabilir mi