Dolunaybelinay 17.haftalık anneler bebeğinizin hareketleri ni hissettiniz mi https://imgyukle.com/i/E92nfq https://imgyukle.com/i/E92V1P
Tanemveannesi_ Dolunaybelinay ben 18 de hissetim şuan 27+1 daha çok hissediyorum hatta beni uykudan uyandırıyor 😅 içinizden gidiklanma hissi var değişik biraz 🧡
Tanemveannesi_ Dolunaybelinay amin inşallah hepimiz hayırlısı ile kucağımıza alırız yavrularımızı o zamanlara sağlıklı bir şekilde geliriz 🧡🤲
Dolunaybelinay Nazlierdemir benim var maalesef bayram a kadar baya şişerim o yüzden. Bahar temizliği mi yaptım bitirdim 😂😂 sonra daha ağırlaşırım hiç yapamam diye