Burcin41 Bu hastaneye giden varmi acaba bayanlar memnunmusunuz dogum icin bir hastaneyle anlasmali sanirim fiyatlarini biliyormusunuz
Dilek21 Evet canım ben gidiyorum doğum paketi var ve oda 8 milyar malesef .s kontol amaçlı gidiyorum ama doğum orda olmucak galiba o kadar para veremem
Burcin41 Dilek21 dogumu nerde dusunuyorsun canim . Bende hatice hanima gidiyorum paket hakkinda bilgi almamistim henuz baya pahali ama
Dilek21 Valla canım tıp fakültesinde düşünüyorum bende mine hocaya gidiyorum çok iyi bi doktor ama o kadr bütçe yok malesef