Edasenell SevimlimX normal canım endişelenme benim ikinci hamileliğim bende yaşadım dediğini doktorum normal olduğunu söyled bazen aşırı hissedyorum bazen daha az hissediyorum
Edasenell SevimlimX 30. Haftaya kadar normal dedi doktor her gun aynı hareketler olmayabilir uyuyordur veya siz hissetirmiyorsunuzdur dedi banada