berfin_21 Kızlar yağ çöz kullandım fazla da yanında durmadım hemen odaya geldim 2 saatir nefesim kesilip öksürüyorum 11 haftalık gebeyim ve korkuyorum bebeğime bir şey olmaz değil mi
mercimeginannesiiii berfin_21 Yağ çöz çok ağır bir kimyasal. Çamaşır suyundan bile ağır bence. Kullandığım zaman parmaklarım delik delik oluyor resmen. Yoğurt yiyin. Pencereleri açıp bol oksijen alın. İnşallah sorun olmaz. Lütfen bir daha kullanmayın.