Damlacaa başta zor geliyor ama aman aman dayanılmayacak gibi ağrı değil zaten ağrı kesici yapıldığı için sıkıntı olmuyor bwn genel oldum çünkü panik atak var bende anestezi uzamanı genel yapmayı uygun gördü sün sabah 11 de sezeryan oldum şuan ağrım adet sancısı gibi önemli olan yürümek ve gaz çıkarmak sonra rahatlıyorsun onuda geçtim evlat kokusunu içinize çektiğinizde ağrı sızı kalmıyor