Merhaba 30.haftamdayımvç ve dayanılmaz bir kol ağrısı yaşıyorum.1 aydır sürekli magnezyum kullanıyorum sabah akşam bacak ağrısı felan duydum ama sadece sol kolum sızıdan duramıyorum .Sürekli yatıyorum serklajlıyım acaba ondan mı bilemedim yaşayan varmı