18 haftalık gebeyim sanki idrarım varmış gibi baskı hissediyorum ama idrar yapmıyorum ve kasıklarımda adet ağrısı gibi tuhaf bi ağrı oluyor. Diğer türlü koku veya renk değişimi yok sizce iltihap başlangıcı olabilir mi ? Sağlık ocağına gitsem test yaparlar mı ?