Kızlar doğumdan sonra lavman yapıldı çok rahattım ama yaklaşık 3 haftadır 3 günde bir tuvalete çıkıyorum ve çok zorluyo 1 haftadır kan görüyorum kansızlıktan dolayı çatlak oluştu ona krem aldim ama kabızlık için bisey veremem dedi aile hekimi süte geçtiği için ne iyi gelir öneriniz varmı