SerraLinasmom Nazlierdemir Bildiğim kadarıyla sancı gözüküyor ama çok düzensiz yani yalancı sancılar var gibi . Kaç haftalıksınız
Aymilanin_kardesi Nazlierdemir bebeğiniz kalp atışları iyi düzensiz sancı ve kasilmaniz var artarsa gel diyeceklerdir diye düşünüyorum ☺️
miray76t Doktor dha iyi bilir cnm ama sancin gözüküyor düzensiz ama var yani sen sancıları.hissedersen tekrar gidersin belki.doktorun bir skınti gormemistir şimdilik
Nazlierdemir miray76t karnım aşağı inmedi henüz yarın 39 haftalık oluyorum herkes daha iki haftan var diyor rahat. Sancılar bu şekil çıkınca sizce tahmini ne kadar vardır dogumuma
miray76t Nazlierdemir zaten 40nci haftaya girecekmişsin cnm bir hafta yada gelir her anda be bebislerin işi belli olmaz 😀
SerraLinasmom Aymilanin_kardesi benim 4 duzenli sancim cikti 36 haftaligim Ben sanci falan hissetmiyorum sadece karnimda sertlik oluyor. Perşembe gunu kendi doktoruma kontrolum var. yani duzenli sancim oldugu icin daha erken gitmeme gerek var mi sizce sonucta iyim yani
SerraLinasmom Aymilanin_kardesi Bebegimin hareketleri Iyi cok sukur Hastane o kadar yakin kI ama kendi doktorum uzak ta Ona gitmek istiyorum Hayirli Perşembe olsun