Biraz genetik olmakla beraber tabiki mümkün. Özellikle et ve bakliyat(yeşil mercimek, bulgur, fasulye,nohut) öneririm. Onun dışında herkesin ortak önerisi muz, kaşar peyniri, pekmez, kuruyemiş vs. bende deniyorum şuan için. Ancak şunu da belirteyim ben ilk gebeliğimde çok sağlıklı ve iyi beslenmeme rağmen bebeğim minyon zayıf bir bebekti şuan 4 yaşında hala zayıf, anladım ki fizyolojik yapısı öyle… Yani beslenmekte etki ediyor ama dogru düzgün yemek yemeyip kilolu bebek doğuranları da çok duydum