Merhaba Sevgili anneler 🤍 Bugün lavaboya girdiğim de hafif kanamam oldu yarım saat bekleyip kontrol etmek istedim belimde de ağrı oluşunca acile gittim Nst ye bağladılar kan tahlilleri alttan muayene oldum tahillerim temiz cıktı serum verdiler çocuğun kalp atışları da normal dediler sancım yoktu doktor ( Nişanın ) gelmiş dedi dikkat etmemi söyledi belirli şeyler söyleyip eve gönderdi herhangibi bişey olursa gelirsin dedi ! Bu şekil olup doguma giden arkadaşlarım bilgi verebilir mi ? Nişan dogum habercisimi oluyor ? Şimdiden teşekkürler 🤲♥️