Fatos18 Arkadaşlar 38 kilo ile hamile kaldım. 8.haftadayım çok bulantım oluyor 1 kilo vermişim. Hiç iştahım yok bu durum beni çok stres yapıyor hiç kilo alamayacakmışım gibi
Nskyhn Fatos18 yok o iştah açılıyor. Biraz sabır gerekiyor. Ben 13.haftadayim serumlar ilaçlar daha yeni kendime geldim. Yemem düzeldi çok şükür. Biraz sabret olur mu 🙏
svdkznc Fatos18 ben de 50 kilo ile hamile kalıp, 48e düştüm. 30. Haftaya geldik sayılır 58 kiloyum🥲 Hiç dert etme, hayatımda 53 kilodan fazlasını hiç almamış bir kadın olarak söylüyorum, o kilolar alınıyor. Sen sağlıklı beslenmeye çalış yeter🥰
UmutveAnnesii Fatos18 canım ben 48 kiloyla hamile kaldım şuan 38 haftalık hamileyim 68 kilodayım iştahın açılıyor sonradan stres yapma 🌹
Meltem_Akgn3 Fatos18 43 düm 51 im aç hallerim böyleydi doktorda 22+3 zamanla alınıyor vitaminler falan alınca takviye ilaçlarla alınıyor normal hamile olmadan önceki yemem bide zırt pırt yediğim yok
Fatos18 svdkznc umarım inşallah sanki hep böyle kalacakmışım gibi geliyor 😢şu bulantılarım bi geçse her şeyi yemeye çalışıcam ama şu an çok zor.. sizin adınıza çok sevindim ama
Fatos18 UmutveAnnesii maşallah çok güzel . Herkes kilo almak istemiyor ama zayıf olunca durum tam tersi oluyor. İnşallh sizin gibi alabilirim
EbruuAk13 Fatos18 bende 44 kilo ile hamile kaldım ilk 4 ay hicbisey yiyip icemiyordum sudan bile migdem bulaniyordu 4. Aydan sonra duzeldim suan 35. Haftamdayım 59 kilo oldum sende alırsın merak etme hafif şeyler tüketmeye çalış aç kalmamaya dikkat et o zaman daha çok bulantı oluyor umarım en kısa zamanda geçer durumunuz :)
svdkznc Fatos18 serin şeyler tüketmeye çalışın. Ev yapımı yoğurt, salata, kahvaltı tarzı. Zamanla hafifleyecek göreceksiniz, hiç dert etmeyin, sağlıkla kucağınıza alın inşallah💖🦋
Papatyaseveerr Fatos18 ilk haftalarda normal bir durum endişelenme bende 43 kiloyla hamile kaldım şuan 38+2deyim 55 kilo oldum. Ama ilk haftalarda bende 1 yada 2 kilo vermiştim mide bulantisindan dolayı birsey yiyemiyordum
Fatos18 Papatyaseveerr ben de öyle durumdayım maalesef yemek yiyememek çok zormuş :( inşallah sizin gibi alabilirim ben de teşekkür ederim cevabınız için
busrafsar Fatos18 bende aynı kiloyla hamile kaldım şuan 50 kiloyum 25.haftamdayım ben cok duaettim hep midem bulandı Allahım hamileliğimde bari yiyeyim dedim sükür kabul oldu işhatım var sen üzülme seninde açılacak
Fatos18 busrafsar inşallah şu an tek isteğim o güzelce beslenip sağlıklı bi bebek dünyaya getirmek inşallah
Busra2013 Fatos18 valla ben 49 hamıle kaldım bende bulantı olmadı ıstahım vok acıldı sızınde zamanla acılır 13 haftada fln acılır mrk etme alırsın kılo ben 26 kg aldım 76 kg oldum 25 gundur dogum yaptım suan kılom 64
Maya26 Fatos18 daha haftan çok küçük ben o haftada hamile olduğumu öğrenmiştim 55 kiloydum benimde hiç istahim yoktu 20.haftama kadar 1 kilo almıştım sadece ondan sonra birden almaya başladım 35+6 dayım 70 kiloyum suan 😑
Merveofs 42 ile evlenmiştir 2 ay sonra zaten hamile kaldım 47 ile. 3 ay boyunca 4-5 kiloyu geri verdim şu an 4.5 aydayim 48e çıkmışım yine ve yaaten 5-6 aydan sonra tam kilo alımı falan başlıyor deniyor bakalım görücez canım
Memocan 41 kilo ile hamile kaldım tüp bebek tedavisi ile. 20 haftalık hamileyim 45 kilo oldum yavaş yavaş alırsın merak etme
Habus Fatos18 38 ile hamile kaldım. 11. Haftanın başına kadar iştahsız geçti hiç kilo alamamıştım şu an yeni yeni iştahım yerine geliyor. İlerde daha çok açılacakmış dediklerine göre. 12+1 iz benim zayıf Halime göre bebeğim 3 gün önde gidiyor çok şükür ve doktorum da hep bu konuyu kafama takmamak gerektiğini söylüyor. Ben de artık öyle yapıyorum ve bu hafta kilo alımım başladı 😂 ben günlük balık yağı da kullanıyorum ama ayrıca bulantı için de gece 2 adet prilam içmesem ben de kusuyorum 😔