EdaHayal Merhabalar 31+2 yim hep sırt üstü yada sağa yatıyorum öyle rahat ediyorum sizler nasıl yatıyorsunuz sola mı yatmalıyım??
Leylasiva21 EdaHayal tabi ki sağ ve sol tarafa doğru uyumaya çalışıyorum ama Çarşamba hastaneye gittim sağ böbrekte büyüme var dedi doktorum sadece sol tarafina uzan dedi
Ikinciyeanne Sol tarafıma yatmaya çalışıyorum ama belim kemiklerim agriyor bebeğim hep solda duruyor saga yatıyorum daha cok mecburiyetten
eylulmucizesi27 31+4teyiz Benimde sağ böbreğimde büyüme var ama sürekli de sola yatamıyorum uyuşuyor belli bir süre sonra o yüzden iki tarafa dönerekte uyuyorum zaten dört tane yastıkla anca uyuyabiliyorum bütün gece
-anne-oluyorum- Benim bebeğim sola yerleştiği için doktor sağa dönüp yat bebeğe baskı olmasın dedi.ben de zaten sola yatınca ağrım oluyor sağda rahat ediyorum
linamom EdaHayal sağa veya sola yatıyorum sırtüstü 10-15 dk belim dinlensin dye yatıp dönüyorum hemen. Ben de sağda yatmayı çok seviyorum sırtüstü yatmadığın sürece sıkıntı olmaz nasıl rahat ediyosan
EdaHayal Korktum bide Google da yazılar okuyunca , nasıl sırtım ağrıyor sola yatınca anlayamama önümüzde mi cuma randevum var doktora da sorayım