Melike658 Merhaba kızlar metro hastahanesinde Akdeniz kartı diye bir olay varmış onu duyduk bir vakıfa üye yapıyorlarmış atıyorum doğum 1600 ise 1200 gibi bir rakama düşüyormuş 60 tl muayene ücreti de yarı yarıya düşüyormuş bilgisi olan varsa yazabilir mi ??
Mhtpsrkn Biz de aldık ama 60 olan muayene parası 50 ye düştü sadece doğum parası nı bilmiyorum kontrole gittiğimde öğrencem.Benim doktor 1600 demişti inşallah düşer fiyat o kartla
Melike658 Mhtpsrkn teşekkür ederim cevap verdiğiniz için ☺️ Sizin doktor kim ben Gökmen hocaya gidiyordum adam özel klinik açmış 150 tl muayene ücreti eşime özeli zor ikna ettim başıma böyle bişe geldi
Mhtpsrkn Melike658 ama çoğu anne adayı Metro da Mehmet beyi öneriyo.Değiştirirsem ona giderim heralde ben.
Melike658 Mhtpsrkn Hmm evet bana da Gül hanımı önermişlerdi ve Ferhat Erol’u bakalım artık ya çok kafam karışık 21. Haftadayım hala doktorum net değil 😞
Mhtpsrkn Melike658 cinsiyeti hangi haftada öğrendin?çok heycenlıyım 12+2 de gidicem ikili taramaya o zaman bakacak doktor ama inşallah öğreniriz
Melike658 Mhtpsrkn canım bizim ki ilk kendini göstermedi bacaklarını kapatmış uyuyordu minnoşum ☺️ 19. Haftada kızımız olacağını öğrendim 🙏🏻 Darısı sizin öğrenmeye artık
Alknt-ipk Aslında hemen zaman geçiyor ama bize öyle gelmiyor ama son zamanlarda hiç geçmicek diyorlar yaş kaç siZn?? Mhtpsrkn