Ozden12 ben 20 gün önce doğum yaptım 😥 dikişlerim hafif iyileşti gibi yani şişliğim yok en azından silerken hissediyorum. Ama zor bi doğumdu ağrısını sancısını unuttum ama hemoroid vardı o beni mahvetti yine normal doğum yaparım ama hemoroid ameliyatı olup 🥺
Bir de çok dikişim var doktor aöylemedi sayısını ama hem kesi hem yırtılmaların var dedi ama güzel diktiğini söyledi çünkü benim vakumla(kiwi ile ) alındı bebeğim kemiğe takıldı çıkmadı