bebek- Zero0 ilk hamileligimde 5 kilo filan gitmişti fazla gitmemişti benden o da zaten bebek suyu eşi filandı
tugbadugan0000 Zero0 ben hamilelik boyunca 18kilo aldım 50ydim 68olmuştum doğumdan sonra hepsi gitti diyebilirim sadece 2 3 kilo kaldı 🤩
Esrabozkurtt Zero0 doğum yapalı 11 gün oldu 17 kilo gitti ama ben çok şişmiştim gebelik tansiyonu yüzünden kilo değil ödemdi ama çabuk gidiyor. Kişiden kişiye göre değişir tabi
D-92 Zero0 canım ben 20 gün önce normal doğum yaptım 72 kiloyla girdim 67 68 ile çıktım şimdi 64 oldum 20 günde gidiyor yani hemen uykusuz geceler ve tempoyla stresle
Ikinciyeanne Oglumda dogumdan 1hafta sonra tartildigimda 10 kilo gitmisti bide emzirince cabuk verdim
bebek- Zero0 bazıları diyor 2 ayda 3 ayda önceki kiloma döndüm filan bir bana nasip olmadı heral 1.5 yıl sonra verdim :) şimdi yine doğumdan sonra başlasın diyet :)
2cocukluana Kızımda 8 kilo almistim sezeryanla 36 haftada doğdu 5 kilisu gitmisti ertesi güne bebek zaten 3.500 dü
Baldandamla Zero0 Genelde ilk 10.kilo gidiyor hemen ,bende 6 7 kilo kalıcı oldu ben 27 kilo almıştım ama baya gitti hemen hepsi