Mervekara53 20+3 hamileyim ama bebegımın hareketlerini ilk defa kasıklarımın üstünde karnımın hemen altında hissediyorum normalmi acaba haftaya kontorolüm var mutlaka sorcam ama bu hafta gecmıyor sankı 😔
gizzzy35 Mervekara53 Zaten şuan da aşağı taraflarda hissedersiniz. Daha sonra göbek deliği hizasına çıkıyor normal bence
dilaraulusoy Mervekara53 canım 28 haftalık hamileyim hem kaşıkta hem göğüs kafesimde hissediyorum düşün çok normal bebek heryerde olabilir korkma
Aysh89 Mervekara53 bnde 20 +5 günlük hamileyim aynı şekilde hissetmiştim dr uma sordum kelebek gbi hafif hissedebilirsin dedi normal dedi ilerleyen haftalarda daha güçlü hissedersin dedi
Deletedmom727271 bebek büyüdükçe yukarı çıkması normal bazen yine kasıklarında hissedersin bazen kasıklarının biraz üstünde. göbek deliğinde ve üstünde hissetmeniz için erken daha.