Kizlar bu gun randevum vardi oglen 15.50 ye daha erkenden hastanedeydik . Muayene etti dr iste ederken ilk gebelikte sıkıntı varmiydi neden sezeryan oldu vs dedi dedim hocam acilmam olmadi hic diye neyse sonra bana nst çekilecek dedi yan odadan nst çektirdim oradaki hemşire gayet jyi dedi bebeğin hareketleri kalp atışı vs .. sonra dr lar cikmis dediler acildeki kadin doğum dr una göstereceksin nst sonucu diye indik asagi esim ben oglum baktılar dediler alttan muayene edicez . Bende 34+3 olduğum için erken gibi geldi benim hissettiğim bir ağrı sancı kasılma olmadığı için dedim ben alttan muayene istemiyorum tamam dediler sonra nst ye bağlansin bidaha dendi bidaha nstye bağlandım dogumhanenin içinde bir odada bebeğini düşüren bağırıp çağıran mi dersin bebeğinin cinsiyetini öğrenmeye gelip 3 hafta önce bebeğinin kalbi duran mi dersin yada o gün doğum yapmış bütün hastalar hepimiz bir odadaydik. Resmen sansici vs olmayan orda o streste eminim doğurur zaten . Hemşireye dr a soruyorum ne zaman bitecek disarda oglum var hasta oda yani bir bilgi verirmisiniz diye suratıma bakıp gidiyorlar. Başka biri geliyor ona yine sordum kağıda baktı senin bebeğinin kalp atışı ve hareketleri iyi değil oyuzden tutuyoruz falan dedi gitti . Daha sonra iki tane doğum hane dr u geldi alttan bakmamız gerek diye bebeğinin durumu söz konusu diye oyle diyince tamam dedim . İki kere orda baktılar bir kere çatala çıkarıp baktılar sonra bana gözlem.odasina alicaz dendi tekrar nst ye alacaklardi eşimi aradım dedim böyle böyle oda dedi oraya gelip orayı darma dağın ederim onlar ne yapmaya çalışıyor yukarıda hersey normalken 15 20 dk ne değişebilir çık dışarı geliyorum arabayla alicam özele gidicez dedi sonra bende zaten 3 kere alttan baktıkları için normal yolda anormal yürümeye başladım çok acittilar canımı biraz daha orda kalsaydım biraz daha bakıp doğum baslatacaklardi sanırım. Böyle bir rezillik ti . Sonra yenibosna safa hastanesine gittik nöbetçi gokhan bey varmis girdik içeri verdim elimdeki nst kağıtlarını falan dedi herseyin normal.nst normal yani dedi sonra ultrason la bebege baktı ben dedi gayet iyi görüyorum bebeğin hareketlerini dedi kalp atışını açtı gayet devamlı surekli aynı ritimde atıyor gayet iyi dedi nst en son ne zaman çekildi dedi dedim 40 dk belki 1 saat olmuştur ohooo ozaman çekmeme gerek yok normal cikmis çünkü dedi içimiz rahatladı gerçekten. Bu devlet hastanesi hele ki bu Bağcılar okadar iğrenç ki Rabbım gerçekten kimseyi oralara düşürmesin.