Senagg hiç stres yapma canim klomen degilde femara ile hamile kaldim adete 3 gun kala testim negatif çıktı adet günü çoook silik 2. Çizgi çıktı hatta ben gormek istiyorum diye görünüyor gibi bile gelmisti diyecegim o ki idrara gec düşüyor hormon o yuzden kesin negatifi kan degerine gore sonuclandirin idrar kesin sonuç degildir umut vermek için demiyorum idrar yaniltabiliyor adet gecikmen olursa bence kan ver son kez sonra zaten doktor tedaviye nasil devam edeceğini aktarır