busraguness61 Merhabalar ilk hamileliğim 16+2 deyim oruç tutmak istiyorum bi zararı olurmu diye de korkuyorum? tecrübeleri annişlerden yardım 🤲☺️
Sinoooom busraguness61 eğwr bi sıkıntınız yoksa tutulur , ben aşırı tutmak istiyorum ilk defa bu sene tutmayacağım 34 haftqyız bebeğimin tam kilo aldığı haftalar o yüzden tutamıyorum ama sizin haftanızda olsam tutardım 🤩
Gulcahan 20+3 benim doktorum da önermiyor bebeğin gelişimi etkilenebilir ve günlük su alımı ihtiyacını karşılayamazsın dedi