Kavakyellerihercai İkili taramada yaş riski çıktı doktor çok korkuttu tarama sonucu böyle çıkıp bebeğini sağlıkla kucağına alan var mı 😔
Dlnilgn09 Kavakyellerihercai canım ikili test sana ihtimalleri söylüyor bunlar tanı testleri değil sonucta bence içini ferah tut birşey yoktur yaştan dolayı illaki sana ihtimal verir bunlar olağan şeyler
gizzzy35 Kavakyellerihercai Bence nifty test yaptırın içiniz rahat etsin. Ama bunlar tanı testi değil. Korkmayın 🙏
Kavakyellerihercai Dlnilgn09 inşallah öyledir çok korkuttu amniyosentez yapalım dedi imza felan aldı 😔 yani insanı panikletiyorlar
Dlnilgn09 Kavakyellerihercai canım amniyosentezden önce fetal dna yaptırsan bununla ilgili bişi dedi mi ayrıca yaş riskin kaç çıktı
SunnyG Kavakyellerihercai benim yaş riskim 592 çıktı ve 30 yaşındayım. Eğer ultrason ölçümlerinde sıkıntı yoksa bence takma. Çünkü benim doktorum bu riske normal dedi. Ki grafikte de orta riskte yet alıyor. Sanki doktorun boşuna korkutmuş gibi.
Dlnilgn09 Kavakyellerihercai Kavakyellerihercai nifty fetal dna testidir bendede down sendromu riski çktı 1/252 bnde fetal test yaptırdım
Dlnilgn09 Kavakyellerihercai hastanede doktorum önerdi canım özel fırmalar yapıyor bu testleri doktorum dedi yaptırmak istersen iletişeme geçelim dedin ve yaptırdık
Kavakyellerihercai SunnyG ay cnm inşallah öyledir ultrasonda sıkıntı yok dedi grafik varsa buraya atabilir misiniz acaba
SunnyG Kavakyellerihercai https://mutluresim.com/image/38550740-fb53-41de-9e7e-65cf27f1e727.nLZrB Grafiğim bu.