Yenianneyimmm Kızlar yarın randevum var 3 haftadır yarını iple çekiyordum bu üç hafta içinde yere düştüm bebeğimi hergün merak ediyorum öncelikle sağlığını tabi ki ve sonra cinsiyetini ☺️ Nedense doktorun yanına gidince soracağim herşeyi unutuyorum sizde de oluyor mu
Aleynaabirke Yenianneyimmm eveet sorma telefinun notlarina kaydet benxe ben oyle yapacam artik 😀😀🙄 bebegi gordugumuz an butun sorylar gidiyo aklimizdan sonra eve gel düşün 🙄😂😂😂👼
Yenianneyimmm Kubraylvc hayır aslında normalde o şekilde düşsem hayatta yerden kalkamazdım ama Allah’ıma şükür ki sanki o an hiç düşmemiş gibi hiç darbe incinmem olmadı her ikisindede ama yarın gittiğimde doktoruma sorcam inşallah
Yenianneyimmm Aleynaabirke bence de o yüzden oluyor doktorundan yanından çıkınca eşim diyor bunu sordun mu diye ay Yok diyorum içeri geri gidiyorum