Dün geceden beri belimde bi ağrı hissediyordum ama hastaneye gitmedim bugün 3 gibi acile geldim acil sezeryana alalm riske atmayalm sancılarin var dediler ve ben eve gidip dus alaym geleym dedim gittim geri geldim doktor değisms bu seferde bu doktor sancilarin 25 oluyor en fazla bekleyelim bu gece hastanede yat artarsa aliriz sezeryana yemegini falanda ye dedi resmen dogurma moduna girmistim simdi yatıyorum ve bekliyorum bana dua edin kızlar hem tedirginim hem korkuyorum yavruma sagsalim kavusayim 😔 hala şoktayım 37+3 dük dahada 39 a kadar bekleyecktik ama kızımız biraz acele ediyor