38 haftalık oldum ama nedense hiç doğurasım yok. Böyle daha rahat geliyor doğunca sanki bissürü sorunla karşılaşacakmışım gibi. Biraz karamsar biriyim her şeyim en zorunun olacağını düşünüyorum 🤷🏻♀️ Rahatım da yerinde geziyorum tozuyorum. Tabi doğum korkusu da bir yandan var ama cidden herkes doğurmaya acele eder benim hiç doğurasım yok 🤦🏻♀️