Hamileyiz hasta değiliz arkadaşlar, abartılmadığı sürece her şeyden yenebilir. Mesela doktorum müsilaj var diye bana karides kalamar yeme dedi ama aşırı canın çekerse azıcık yersin de dedi. Hamileyken bir şeyi aşırı isteyip yememek mi daha zararlı yoksa az bişey yiyip mutlu olmak mı? Yani bu kadar katı o yasak bu yasak gerçekten çok anlamsız.