benimmdunyamm Sağlık ocağının yaptifi kan sonuçlarında herşey çok iyi ama b12 düşük ayın 12 de doktora gidecem daha var siz ilaç falan kullandiniz mi naptınız
ezgiguzel- benimmdunyamm Bana doktor iğne dedi ama daha yapmadım 9 Nisan da kontrole gittigimde soracağım tekrardan
Yooookkk1 benimmdunyamm bana igne verdi ilaçla b12 takvıseyı yapılmaz dedı doktorum 5 tane verdi igne
Mltmsncn benimmdunyamm ben 5 ay boyunca ayda 1 dodex vuruldum. Ondan öncesinde benexol hap kullanıyodum hç yükselmiyordu değerlerim. İğne vurulunca direk yükseldi devam etmedim iğneye
Cansugamze_ İlk gebeliğimde Bnmde öleydi hap vermişti ama ağır geldi gibi oldu birz dil altı spry vermişti doktorum bu gebeliğimde de b12 sprey kullanıyorum
benimmdunyamm Cansugamze_ anladım bakalım bana ne verecek 11 gün falan var gitmeme aile hekimim yazmadı ilaç
Cansugamze_ benimmdunyamm doktorunuz en iyisini verir merk etmeyin 🤲🏻💜sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah
benimmdunyamm Birgul kaç kere yapılıyor iğne ay bana iğne demesinler artık zaten insulin vuruyorum her yer mosmor
kuzeyyyyyy B12 icin ocean methyl b12 öneririm hızlı toparlıyor sprey olarak eczane çalışanıyım o yüzden onu tavsiye ederim