Leyla1995 Selam hamisler, Gecen hafta doktora gittim 15+5 haftalik hamileyim ve bebegimin 90% kiz oldugunu soyledi, acaba yanilma Payi olabilir mi ki🤔
Duruu Leyla1995 ilk hamileliğimde 24hafta erkek bildiğimiz çocuğumuz kız doğdu,suan 21haftalık hanileyim kız dediler bakalımne olcak
Duruu Anneyimm3 cuma günü girdim kız dedi dr ama fazla üstelemedi ayrıntılı ultrason başma şey için dedi bende tekrar soramadım