Kızlar selam bugun doktor kontrolum vardı 7+2 haftalık hamileyim bebeği karnımdan göremedik ama alttan gördük doktorum büyük ihtimalle geç döllenme olmuş dedi haftaya gün verdi bide kalp atışınıda duyamadık tabi ama herseyın yolunda olduğu söyledi kalp atışı için zaten erken olduğunu söyledi merak ettiğim şey sizde de böyle bi durum oldumu 😕böyle olupta nezaman karından görmeye başladınız ve kalp atışını nezaman duydunuz herkesin fikrine ihtiyacım var 💕🌸