Merhabalar 31+1 haftalık hamileyim 2. Ye
İlki mecburi sezeryan oldum şimdi 2. Ye hamileyim oda seseryan olucak devlet hastanesinde. Kızımda komple uyutmuşlardı fakat bunda epidural yapalım diyor doktorum.Epidural için araştırma yapıyorum sakat kalma vs gibi şeyler yazıyor ürkütüyor insanı 🥺 aranızda epidural olan var mı? Doğum mayısın son haftası yaklaştıkça strese giriyor insan😞 Bende epidural olsun istiyorum bir yandan ilkinde kucağıma alamamıştım ilk narkozlun etkisini atmak zor oluyor. Bu konuda yorumlarınızı bekliyorum annişler 🌷