Oğlum 3 yaşında yaramaz bir çocuk. Şuan ikinciye hamileyim 27 haftalık. Sürpriz bir hamilelik oldu. Bazen kendime güvenim geliyor. Ama bazen özellikle çok yoruldugum zaman. İki çocuğa nasıl bakacağım nasıl yapacağım nasıl yetisecegim diye düşünüyorum. Yine geldi bana umutsuzluklar. Nasıl yapacağım. Sizler nasıl yapıyorsunuz. Gerçekten çok mu zor ? 😓