Nurgl34 KucukPrenss bende bu şekilde öğrendim 2 gün sonra erken gebelik testi yaptım orda daha koyu çıktı ertesi gün kan testi verdiğim de 3 haftalık falandı
KucukPrenss Nurgl34 2. Testinde denedim. 5-20 dakika arası sonuç geçerlidir yazıyordu. O süre içersinde silik çizgi çıktı. Çok yeni galiba teşekkür edeirm
CansuDRY KucukPrenss Çok kuruma çizgisi gördüm. Kuruma çizgisine benzemiyor. Büyük ihtimal çok silik bir çizgi vardı, fark etmediniz ve bekledikçe koyulaştı.🙏🏻
KucukPrenss CansuDRY Evet öyle oldu 45 dk sonra farkettim baktım. İkinciyi de yaptım 5-20 dk içinde sonuç geçerlidir yazıyordu arkasında. İkincide silik çizgi çıktı bekledikce belirdi iyice.
sacmalamakizim KucukPrenss Kuruma çizgisi olabilir 😔 6 gün geçmiş gebelik olsa daha koyu çıkardı canım 😔
emirem24 KucukPrenss üzerinde 10dkdan sonrasını değerlendirmeye almayın vs yazması gerekiyor. İnşallah gebelik vardır tabi siz yine yapın geç döllenme olduysa 4 gün gecikme bişe farketmiyor eşitliyo gibi oluyo
KucukPrenss emirem24 Benim aldığım testin arkasında 5-20 dakika içinde ki sonuclar doğrudur yazıyor. İkinci testte de aynı çıktı belirtilen süre içinde. 🤷🏻♀️
emirem24 KucukPrenss yazan süre içerisindeyse inşallah doğrudur 😍😍 benimde çokçok aşırı silik çıkmıştı 4+3 de akşam yapmıştım birde
emirem24 KucukPrenss 35. Haftamız bitti🥲🥲🥲 zaman öyle güzel geçti kiii yaptığım test dün gibii, uzun süre beklediğim mucizem❤️
Nesnur KucukPrenss bu test yarim saatten sonra boyle cikariyo bende gecen ay yaptım bisu boşuna heveslendirdi beni bunu kullanma artimed al o cok guzel