Ayse_dnmz Merhaba arkadaşlar , dünden beri bebeğimi sanki az hissettim arada oynuyor böyle çok az geri duruyor bu haftalarda normal mi korktum riskli gebelik geciriyorum erken doğum riskim var
Nill2 Ayse_dnmz Merhabaa bende bugün 24 oldum geçen haftaya göre daha azaldı hareketi. Bende anlamadım neden böyle oldu. Takipteyim konuyu 😌 ama korkma az bi hareket hissetsen bile yeterli.
Ayse_dnmz Nill2 bazen baya oynuyor sonra duruluyor bir saat sonra bir iki hissediyorum sonra bir saat gene yok sanırım uyuyor 😁
Nill2 Ayse_dnmz Aynısını yaşıyorum resmen 😂 uyudu benimki diyorum o zamanlarda ☺️ Ama okumuştum bizim gibi böyle merak edip soranlardan. Bu haftalarda yaşıyo genelde herkes bu durumu
Ayse_dnmz Nill2 oh iyi bari ya çok şükür hala bazen hareket etmiyor yine korkuyorum kendimi Alikoyamiyorum ama arada bir de tekme atıyor tamam diyorum tek arada oyna da 😅
Nill2 Ayse_dnmz korkma korkmaa hiç iyiler onlar ☺️ Ufak bi oynasa bana yetiyo 🥳 az hareket sıkıntı değil. 🙃