Bugün doktor gebeliğin bir hafta geride dedi , çok fazla düşük riskim var günde iki kere fitil olarak progestan alıyorum. Lütfen aynı şeyi yaşayanlar neler yaşadı anlatabilir mi 6+3 hamileyim.
Düşük yapmaktan çok korkuyorum hamile kalmam mucize iken oldu bu bebek ikincisi belkide imkansız düzeyde :(