Kızlar bebeğin hareketleri azaldı diyerekten geldim kaç saattir dediğinde Bi anda 5 saat dedim ve 3 cm açılma olunca yatış verdiler dün geceden bu yana sadece 1 cm daha oldu nstde sancı yok bebek 40+6 günlük çıkıyor ne yapacağımı şaşırdım korkuyorum artık