Zezell kan pıhtılaşması ile ilgili sorunlarda da maalesef bebek kaybı olabiliyor. Bu tanı konduğu zamanda kan sulandırıcı iğne veriyorlar ve Allah'a şükür sağ Salim kucağına alıyor çoğu kişi 🙂 doktoruna bunu sor istersen. Trombofili paneli diye bir test var, orda çıkıyor. Ama maalesef testi devlette yanılmıyorsam 3 düşüğü olanlara yağıyorlar. Ama sen yine de bi doktora sor, belli yapar. İnşallah bebeğini kucağına aldığında bu yaşadıklarının hepsi geride kalmış olacak 🙂))