oznur-41 Kızlar süt hormonum 28.82 çıktığı için doktorum dostinex yazdı ilaçın yan etkileri neler acaba kullananlar var mı
Elifelbb oznur-41 değerin çok degıl benım degerım 170 di dostınex kullandım 4 ay sonra hamıle kaldım bende yan etkisi olmadı bu ilaçtan sonra çok hamıle kalan duydum darısı sana
Gamzer oznur-41 5 yıl önce benimde prolaktinim 30 çıkmıştı. Doktor bana da dostinex vermişti, ilaç bitmeden hamile olduğumu öğrenmiştim. 😊 Yan etkisi olmadı bende pek 3 günde bir yarım içiyordum zaten.❤
susam111 oznur-41 bende kullandım benimde 75 çıkmıştı dostinex verdi kullanırken korunma dedi ve kullandığım ay hamile kaldım şu an 4. Aya girdim 😍 yan etkisi olarak da çok az mide bulantısı yapmıştı bende
Hayal23455 Elifelbb böyle okuyunca bana umut oluyorsunuz 🙏 benim de prolaktin 75 çıktı. İki aylık 8li dostinex içiyorum 🙏
oznur-41 Gamzer doktor banada yakında gebe olarak gelebilirsin dedi 😍 çoğu okuduğum yorum ilacın ağır bir ilaç olduğu yönünde o yüzden merak ettim
oznur-41 Gamzer sen nasıl kullanmıştın ilaçı canım Pazartesi ve Perşembe birer tane olucak şekilde mi ?
Buket0809 İlaç ben de hiç yan etki yapmadı. Sürekli kimyasal gebelik yaşıyordum meğerse sebebi prolaktin (süt hormonlarım) yüksekmiş kullandım bir ay hemen hamile kaldım.
oznur-41 Buket0809 nasıl kullanıyordunuz peki ? doktorum bana Pazartesi ve Perşembe akşamdan yatarken birer tane içmemi söyledi
Gamzer oznur-41 3 günde bir yarım içiyordum canım yani pazartesi yarim ictiysem persembe tekrar yarım içiyordum. Sen doktorunun dediği sekilde kullan, mutlaka faydasını göreceksin. Güzel haberlerini alalım insallah hayırlısıyla.❤
Tarciniko1998- oznur-41 merhaba dostinex kullanmışsınız sizde sanırım 1ayde değerlerde düşme oldumu sonuçlarınız yan etkileriniz nasıl bende tam içicem haftada iki. Değeriö 108cıktı
oznur-41 susam111 banada korunma dedi inşallah bende kalırım canım Rabbim kucağına almayı nasip etsin inşallah 🥰
Ecoli28 Ben bekarken çok yüksek doz kullanmıştım ve hiçbir yan etki yapmamıştı, pazartesi perşembe kullanılıyor genellikle
Ecoli28 Benim değerim sürekli 40 ın üzerinde çıkıyordu , ilaç kullanmadan hamile kalabildim, değeriniz çok yüksek değil, inşallah en kısa zamanda hamile kalabilirsiniz ☺️
susam111 oznur-41 açık söyliyim sizin değeriniz benimkinden düşük ben o değerle ilk ay hamile kaldım bence sizde bu ay hamiş olacakmışsınız gibi bir his doğdu içime 🥰 allah en kısa zamanda nasip etsin inşallah 🌼
oznur-41 susam111 ayy canımm benimm inşallah eğer öyle bişey olursa buraya yazıp haber vericem sana 😍