Merhaba arkadaşlar .
Adetimin 5. Günü klomene başladım 5 gün ilacı kullandım bugün doktora gittim 3 tane yumurta oluşmuş 2 sol tarafta 1 tane sağ tarafta 21,20,19 şeklinde sizce nasıl doktorum güzel dedi pazar günü sabah çatlatma iğnesini vurulmamı söyledi bunları ilk yapışında hamile kalan Var mı ? Güzel şeyler duymaya ihtiyacım var birde önceki ay rahim filmide çektirmiştim yorumlarınızı bekliyorum şimdiden teşekkür ederim 🌸💕