Ebruliii45 Yaşayan var mı? Yaşadıysanız kaçıncı haftada yaşadınız? Aniden mi oldu? Önceden düşük yapacağınızı anladınız mı?
hunilimom Ebruliii45 arkadaşımın haftası büyük olduğu icin onun ölü doğum olarak geçiyor bekledik dusucek diye sürekli kanamalar agrilar derken 19. Haftaya kadar tutuntu
Dyg61 Ebruliii45 benimde önce kahverengi leke geldi bir kaç gün sonra kanamaya döndü kese rahim ağzına çok yakın duruyordu 6 bucuk haftalıkdı düşük oldu
Ccansuuu Ebruliii45 10. Haftamda çok az kahverengi leke oldu o gün önemsemedim ertesi gün de akşama doğru oldu ama miktarı çok azdı normalde bir hafta sonraydı kontrolüm içim rahat etmedi gittim hemen kalbi durmuş dedi doktor ağrım falan hiç olmadı
Dyg61 Ebruliii45 yüksek ihtimal düşücek dedi çünkü kesem rahim ağzına çok yakın duruyodu doktorum bekleyelim dedi sağlıksız gebelikse zaten vücut onu atacaktır dedi
hunilimom cisem30 ilk başta leke gibiydi ilaçlarla biraz hafifliyor ara ara çoğalıyordu bir gun hastanede yattı yoğun kanamadan
hunilimom Ebruliii45 kırmızı iğne ve fitil kullanıyordu iğneden sonra kahverengi gibi oluyor diyordu ama hep kırmızıydı hatta baya koyu kırmızı