Mrvysnn 32 haftalıkken çalışamaz raporu aldım mühasebeci iki güne rapor Paran yatar dedi bilgisi olan var mı dogumdan önce rapor parası alan felan
Aysemmm34 Mrvysnn ben de öyle bekliyorum bugün muhasebeci ile görüştüm bana da size denildiği gibi söylendi
5561 Mrvysnn 32 haftalıkken aldıysan doğumu canlı olarak gerçekleştirdiğinde tabi doğumdan hemen sonra 2 aylık rapor parasını alıyorsun ben öyle biliyorum çoğu arkadaşıma öyle oldu yakından takip ediyorum bende alacağım için size nasıl 2 güne yatar dedi ki
Esrahazen1 2 güne yatarı ilk defa duydum bende aldım rapor muhabecim demedi öyle bir şey benim bildiğim kadarıyla doğum öncesi alınan rapor ve doğum sonrası alınan rapor toplu bir şekilde yatıyor
Taze_annee Mrvysnn paranızı ister taksit taksit istersenizde toplu bir sekilde alabilirsiniz. 2 gune yatar dediyse o zaman siz 2 3 parcada alacaksiniz
ilknur53- Mrvysnn ya nasıl öyle oldu.Bende 2 gün sonra rapor alacağım.Ücret alan arkadaşlarım hep doğumdan sonra aldıklarını söylediler acaba tam olarak nasıl olacak
Merveb46 Canlı doğum yapma şartı var diye biliyorum ve bu yüzden doğumdan önce yatmaz doğumdan sonra yatar
Ozlmm_1 Merveb46 merhaba,e devletten mi öğreniyoruz yatıp yatmadığını. Bir de hesap numaramız kayıtlı mıdır değilse nasıl anlayacağız,Nereye yatırılıp yatırılmadığını. Bir bilginiz var mı acaba
Xxxelifxxx Ozlmm_1 PTT ye yayıyor sanırım TC kimlikle alabiliyorsun. Ben daha önce bi rahatsızlıktan dolayı rapor almıştım. O zaman tanımladım banka hesabımı. Direk oraya yatacak bu sefer sanırım
Merveb46 Ozlmm_1 e devletten ibanınızı ekleyebiliyorsunuz direk hesabınıza yatıyor hesabınızı eklemezseniz ptt ile uğraşırsınız e devletten iş görememezlik ödemesi diye bir yervar raporlar gözüküyor orda
Tospikannesiiiii Mrvysnn dogumdan önce alamazsın canım benim rapor bitmişti dogum sonrası raporu yazılmıştı o ara aldım yani rapor bitmeden alamazsın ben 2 parça şeklinde aldım birini yeni dogum ettigim zamana denk geldi digeri ise raporum bitince Bikaç gün sonrası
Merveb46 Ozlmm_1 asgari ücret alan biriyseniz 12bin civarı asgariden fazla ise bu ücrette onun ortalamasına göre artıyor
Mrvysnn E devlete hesap ekliyorsunuz yada pttye kimlik numarasına yatıyormuş tam ne kadar alındıgını bilmiyorum