Benim de sezeryandan sonra yürürken nefesim daralıyodu ayağa kalktığımızda organlar yer cekimiyle karın boşluğuna doğru gidiyo ya sonuçta bebek çıktı baya bı boşluk var ondan diye düşünmüştüm ama 2 3 günde gecti istersen doktoruna danış uzun sürmesi sikontidir belki