Melekk8 canım aynen senin gibi gittim ben doktora sağ overde kist vardı duphaston kullandım bir işe yaramadı bir ay sonraki reglde atmışım onu ama bu seferde sol overde kist çıktı sonra testler falan filan polikistik over sendrom teşhisi konuldu birkaç ay sonra ilaçsız hamile kaldım şimdi 20 haftalık hamileyim 🎊🎊