Baldandamla Kuskoysunlaryoluna Ben hamile olduğumda orucumu tutmuştum daha nokta kadar bebek bence zarar vermez kaldıki daha belli birşey de yoksa boşuna orucunuzu riske atmayın bence aç kaldığınız için bebeğe bişey olmaz bence
Beyzaburede Gebe olmayadabilirsiniz o zaman bilerek orucu terk etmiş olursunuz hamileysenizde inşallah bebeğe zararı olmaz çok küçük daha 🌷