sanki cok ucuz kullaniyormusuz gibi ne bu ha bire zam vallahi Allah sonumuzu hayır etsin hic iyiye gitmiyoruz guyada karadenizde dogalgaz rezervi bulunuyor senelerdir en ucuz biz kullanacaktik bekliyoruz. isinmadan 1000 lira fatura oduyoduk bakalim bebek geldikten sonra ne kadar odeyecegiz