Sekerimmm Arkadaşlar iki uc gundur surekli sertlesiyo yarim saat bile surmuyo arasi bugun daha cok oluyo tedirgin oldum sertlesince de kasigima belime o anlik agri giriyo dun sabah nst de bisi cikmadi ama bugun daha cok oluyo
Barannbebek Sekerimmm bende 35. Haftamdayim benim de sürekli sertleşiyor. Gerçi benim haftalardır böyle de bu hafta daha sıklaştı sanki. Önceden acı hissetmiyordum ama şuan kasıldıginda ağrı hissediyorum bebek büyüdüğünden sanırım. Benim doktorum artık normal dedi zaten şu iki haftayı da atlatırsak hayırlısıyla artık gelebilir oğluşum. Tabi yine Allah bilir 🤷🏻♀️
Mervee20 Ben şuan 37 haftalığım ama benimde sizin gibi 35 ten itibaren olmaya başlamıştı doktorum çok normal korkulacak birşey yok bebek büyüyor bunların olması lazım demişti.
Fasulyemmm123 Aynı kasılmalar sertleşmeler bende de var doktorumla konuştuğumda günde ondan fazla olmuyorsa sorun olmaz bebek büyüyor demişti içinizi ferah tutun çok fazla oluyorsa tekrar gidin en azından rahatlarsınız