Vallahı ben kullanıyorum ınanılmaz memnunum. Ondan daha ıyısını gormedım. Zaten oyle ahım sahım pahalıda bır sey degıl. Alın deneyın memnun kalmazsanız musluklarda kullanırsınız musluklarıda cok guzel parlatıyor. Uygulaması cok kolay. Duş camlarını ıslatıyorsunuz süngere döküp camı ovalıyorsunuz 5 dk bekletıp hop yıka kurula mis gibi oluyor